5 tekenen dat uw bereikbaarheid tekortschiet
Tegenwoordig lijkt contact tussen bedrijven en klanten steeds meer online plaats te vinden. Wat veel bedrijven vergeten, is dat klanten het liefst nog steeds op een persoonlijke manier contact willen hebben met het bedrijf waar ze iets bestellen. Nu klanten zich niet meer laten tegenhouden door stadsgrenzen of zelfs landgrenzen wordt het meer en meer belangrijk om telefonisch goed bereikbaar te zijn, zodat de klant toch nog op een persoonlijke manier met u in contact kan komen. Hoe weet u wanneer uw bereikbaarheid duidelijk tekortschiet? Places.nl vertelt het u!
1. Uw voicemail is overbelast
Wanneer uw voicemail tijdens het begin van een werkdag al aan het maximaal aantal berichten zit en u de berichten van voor het weekend op woensdag nog niet hebt beluisterd, weet u dat uw bereikbaarheid tekortschiet.
2. De helft van uw bellers krijgt uw voicemail
Als een klant u probeert te bereiken, weet hij eigenlijk al dat hij de voicemail krijgt en binnen een week wordt teruggebeld, als het meezit. Voor echte spoedopdrachten wordt de concurrent gewoon gebeld. Bij u duurt het veel te lang voor er überhaupt contact te maken is.
3. Uw inbox telt tientallen ongeopende berichten
Iedere keer als u uw mailbox opent, zakt de moed u weer in de schoenen. Alweer 154621 nieuwe, ongelezen berichten. Hierdoor bent u steeds minder gemotiveerd en kijkt u nog minder vaak naar uw inbox, waardoor het aantal ongelezen berichten alleen maar verder oploopt.
4. Uw telefoon rinkelt non-stop
Bij iedere stap die u zet, krijgt u weer een telefoontje binnen. Als u een klant aan de lijn hebt, heeft u weer drie klanten in de wacht staan. U houdt het allemaal niet meer bij.
5. Zelfs de hond reageert geïrriteerd op de telefoon
Als uw telefoon gaat, begint zelfs de hond te grommen, laat staan de reactie van uw partner. Zelf begint u ook onderhand te wanhopen als uw telefoon overgaat. U komt in feite handen tekort.
Klinkt een of meer van deze voorbeelden voor u herkenbaar?
Places.nl ziet dat steeds meer ondernemers zich in deze voorbeelden herkennen. Daarom heeft Places.nl Places Antwoordservice gestart. Onze telefonistes nemen voor u de telefoon aan op een manier zoals u zelf instelt. Van ieder telefoontje krijgt u een melding, zodat u, indien nodig, zelf terug kunt bellen. Places Antwoordservice werkt 24/7 zodat u nooit meer een telefoontje hoeft te missen en uw klanten naar tevredenheid geholpen worden. Voor meer informatie over Places Antwoordservice kunt u hier terecht, of kunt u bellen met onze klantenservice op het nummer 024 - 35555 299. Wij helpen u graag uw telefonische bereikbaarheid te vergroten!
Ontdek Places Antwoordservice
Hoe kun jij je bedrijf
laten groeien?
Wij helpen ondernemers groeien! Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Plan een gratis adviesgesprek in met onze adviseur.
- 100% gratis en vrijblijvend
- Marketingadvies op maat
- Geen verplichtingen