Hoe schakel ik de Q&A uit?
Een Q&A op je bedrijfsprofiel is een handige manier om te communiceren met bezoekers. Ze kunnen vragen stellen, maar ook antwoorden op vragen van andere bezoekers. Aan de ene kant is dit fijn, omdat antwoorden van andere bezoekers een beter beeld van jouw bedrijf geven. Aan de andere kant kan het zijn dat anderen onjuiste antwoorden geven. Dit kan frustrerend zijn en kan er zelfs voor zorgen dat je je Q&A uit wilt zetten. Hoe je dat doet lees je op deze pagina.
Er is sprake van beledigende content
In de meeste gevallen is het helaas niet mogelijk om de Q&A sectie uit te zetten. Worden er haatvolle of beledigende vragen of antwoorden achtergelaten? Dan kun je contact opnemen met de helpdesk van Google Bedrijfsprofiel.
De Q&A is in strijd met de richtlijnen van Google
Ook als de vraag of het antwoord niet overeenkomen met de richtlijnen van Google is het mogelijk om deze aan te kaarten. Dat kan door op het knopje 'Rapporteren' te klikken onder de drie puntjes rechtsboven de vraag of het antwoord. Dit wordt dan doorgestuurd naar Google, waar de content vervolgens wordt beoordeeld.
Aan de slag met Places.nl
Als partner van Google Bedrijfsprofiel zorgen we ervoor dat jouw bedrijf online goed zichtbaar is. We houden jouw bedrijfsgegevens up-to-date en zorgen voor een ijzersterke online reputatie. Dit in combinatie met maandelijks nieuwe content die jouw producten sterk aanprijst, zorgt ervoor dat jij potentiële klanten met gemak binnenhaalt.
Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Meld je dan gratis en vrijblijvend aan via onderstaande button. Wij nemen binnen één werkdag contact op!
Vraag & antwoord over Google Bedrijfsprofiel
Hier vind je de antwoorden op al jouw vragen omtrent Google Bedrijfsprofiel
Veelgestelde vragen over Places Bedrijfsvermelding
Heb je nog vragen? Wij staan 7 dagen per week voor je klaar!
Wil je meer weten over onze dienstverlening? Wij geven graag advies over hoe jouw bedrijf (nog) meer kan groeien!
- 024 - 355 52 99
- 7 dagen per week bereikbaar